Bliv medlem af Kunstforeningen

Som medlem kan du deltage på ture, udstillinger, foredrag med mere.

Info om medlemskab

Som fastansat i kommunen

Alle fastansatte i Roskilde Kommune kan blive medlemmer af Kunstforeningen. Ansatte ved selvejende institutioner m.v., der administreres af Roskilde Kommune betragtes, for så vidt angår Kunstforeningen, som ansatte ved Roskilde Kommune.

Ved pensionering/efterløn

Medlemskab kan bevares ved pensionering/efterløn fra kommunen.

Som medlem kan du

• Se udstillinger på Rådhuset
  • Deltage i Kunstforeningens arrangementer
  • Deltage i den årlige bortlodning af kunstværker, som finder sted ved generalforsamlingen - under forudsætning af, at du har betalt kontingent for hele regnskabsåret. Hvert medlem har et lod.

Bemærk venligst, at årskontingentet skal være fuldt indbetalt for at deltage i lodtrækningen. Eventuelt manglende kontingent kan indbetales på reg. nr. 1551, kontonummer: 415 001 4244.

Prisen for et års medlemskab er 420 kr., og betaling sker automatisk via løntræk med 35 kr. pr. måned, hvis du er ansat i Roskilde Kommune.

Bliv medlem i Roskilde Kommunes Kunstforening

Indlæser formular