Til kunstnere

Vil du udstille på Roskilde Kommunes rådhus - i foyeren? Der er ca. 5 skiftende udstillinger om året.

Er du kunstner, og kunne du tænke dig at udstille for Roskilde Kommunes Kunstforening, er du velkommen til at skrive til kunstforening@roskilde.dk

Send os 3 billeder med eksempler på dine værker sammen med en kort beskrivelse af dig selv som kunstner. Har du en hjemmeside, så lad os få et link. Vi skal også have et billede, som vi kan bruge på denne hjemmeside. Skriv også gerne, hvornår du har mulighed for at udstille inden for det næste års tid.

Kunstforeningen modtager mange forslag til udstillinger. Det er vi glade for, men vi kan ikke nå at svare på alle henvendelser. Hvis vi gerne vil udstille dine værker, så kontakter vi dig.

På forhånd tak for din henvendelse.

Hvor udstiller vi?

Udstillingerne foregår i Foyeren på Roskilde Rådhus.

På Rådhuset arbejder ca. 700 medarbejdere. Hertil kommer borgere, gæster ved arrangementer med videre.