Bliv medlem af Kunstforeningen

Som medlem kan du deltage på ture, udstillinger, foredrag med mere.

Info om medlemskab

Som fastansat i kommunen

Alle fastansatte i Roskilde Kommune kan blive medlemmer af Kunstforeningen. Ansatte ved selvejende institutioner m.v., der administreres af Roskilde Kommune betragtes, for så vidt angår Kunstforeningen, som ansatte ved Roskilde Kommune.

Ved pensionering/efterløn

Medlemskab kan bevares ved pensionering/efterløn fra kommunen.

Som medlem kan du

• Se udstillinger på Rådhuset
  • Deltage i Kunstforeningens arrangementer
  • Deltage i den årlige bortlodning af kunstværker, som finder sted ved generalforsamlingen - under forudsætning af, at du har betalt kontingent for hele regnskabsåret. Hvert medlem har et lod.

Bemærk venligst, at årskontingentet skal være fuldt indbetalt for at deltage i lodtrækningen. Eventuelt manglende kontingent kan indbetales på reg. nr. 1551, kontonummer: 415 001 4244.

Prisen for et års medlemskab er 420 kr., og betaling sker automatisk via løntræk med 35 kr. pr. måned, hvis du er ansat i Roskilde Kommune.

Bliv medlem i Roskilde Kommunes Kunstforening

Du kan sende en mail til kasseren, Michael B. Jørgensen, i Roskilde Kommunes Kunstforening.

michaelbj1957@outlook.dk

Oplys: Fornavn og efternavn samt dit arbejdssted i Roskilde Kommune.

Ønsker du at melde dig ud af Roskilde Kommunes Kunstforening

Ønsker du at melde dig ud af Roskilde Kommunes Kunstforening skal du sende en mail til kasseren, Michael B. Jørgensen, i Roskilde Kommunes Kunstforening.

michaelbj1957@outlook.dk

Oplys: Fornavn og efternavn.

Kontakt vedr. medlemsskab

Michael B. Jørgensen