Bliv medlem!

Se kort video om hvad vi laver i kunstforeningen

Som medlem kan du deltage på ture, udstillinger, foredrag med mere

Alle fastansatte i Roskilde Kommune kan blive medlemmer af Kunstforeningen.

Som medlem kan du:

• Se udstillinger på Rådhuset
  • Deltage i Kunstforeningens arrangementer
  • Deltage i den årlige bortlodning af kunstværker, som finder sted ved generalforsamlingen. Hvert medlem har et lod. Bemærk venligst, at årskontingentet skal være fuldt indbetalt for at deltage i lodtrækningen. Eventuelt manglende kontingent kan indbetales på reg. nr. 1551, kontonummer: 415 001 4244.

Prisen for et års medlemskab er 420 kr., og betaling sker automatisk via løntræk med 35 kr. pr. måned, hvis du er ansat i Roskilde Kommune - udfyld tilmeldingsskemaet (word dokument).

Skaf et medlem og få en gave

• Kender du en kollega, som også er glad for kunst?

Hvis du skaffer et nyt medlem til kunstforeningen, kvitterer vi med en gave på 150 kr.

Sådan gør I

Du er medlem af kunstforeningen og vil melde din kollega ind. Du sender en mail til kunstforening@roskilde.dk og fortæller, hvem du er, og hvem din kollega er. Husk mailadresse.

Din kollega melder sig ind via tilmeldingsformularen her på hjemmesiden og skriver (gave) efter sit navn, fx Navn Navnsen (gave). Din kollega betaler medlemsgebyret.

Når vi har modtaget besked om indmeldelse og indbetaling, kan du glæde dig over en gave på 150 kr., som du kan bruge på Museet for Samtidskunst, KØS (Museet for Kunst i Det Offentlige Rum Køge) og Glyptoteket.

Senest opdateret

11.01.2018